Lååååång dusch

För att inte somna i soffan så bestämde jag mig för att ta en lång dusch.. Så nu sitter jag här igen och skriver, känns lite bättre i ryggen. Men fortfarande ONT.. Hoppas tiden går fort nu så jag kan få komma till sjukgymnasten.. Kan vara bra med lite råd om hur jag ska göra och vad jag kan göra åt de.. Men ska väl se om jag kan prova ett foglossningesbälte, men känns inte alltid som de vore de som e problemet.. Känns ju mitt på svanskotan, e de foglossning eller e de ischias (stavning?) som sitter där typ?
Aja, skit samma;) Nu har bebis vaknat till lite och buffar så nätt som den brukar;) Får la se om den vill sparkas mer ordentligt senare:P E ju så mysigt och e ju tufft när man ser de så tydligt på magen med;)

Känns som jag bara klagar så nu ska jag inte skriva så mkt mer..

Ska snart laga lite mat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0