ONT, ajajaj

Vad ska man tro då en läkare säger en sak och en annan säger en helt annan sak?? Vilken ska man tro på då? Nu e de visserligen försent, då jag redan gjort som den senaste läkaren sagt.. Men tänk så har han fel då? Och den första rätt?? De kan jag nog inte leva med då? Om de blir fel asså:/ För då e de ju MITT fel!!

Drömmarna om att de blir fel har jag ju haft i perioder hela tiden, men tänk så e dom sanna?? Jag vet att de inte hjälper ett skvatt att oroa sig såhär och att tänka på de.. Men jag kan ju inte hjälpa de!! Tankarna bara anfaller mig:(

Och så som jag kände igår va ju inte kul heller precis, och då kom jnu tankarna tillbaka ännu starkare!! I och med att de gjorde så himla ont emellanåt.. Idag gör de inte ont alls, men inte heller så mkt rörelse.. Tänk så e de sant då?? Aaaaaahhhhhhh!!!!

Ska ta dom i fyra dagar till sen hoppas jag att jag slipper ta dom fler gånger unger graviditeten!!! Men de börjar ju försvinna nu så visst hjälper dom.. Men tänk så hjälper dom bara mig och e dåliga för bebis??

Näe, göra ngt annat så jag får bort dessa tankar, åtminstonde för en liten stund..

Kommentarer
Postat av: Lizette

Hur är det?

2010-02-17 @ 20:32:13
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0