Snön yr utanför dörren :(

Nu har de även börjat blåsa och snöa här.. Usch!! Ska vi inte ha fyra årstider längre? Dom e iaf ruckade på.. Ligger inte som dom brukar längre.. Och mkt kallare och varmare när de väl e de..
E nog många som håller med mig då jag säger: - Nu är jag väldigt trött på vintern, kylan och snön!! Allt blir ju så omständigt!! Jag menar, man går ju inte ut i onödan.. Då man måste bylta på sig massa med kläder och när man väl e ute så halkar man runder i snön/isen.. Usch!! Bilen e kall och ruggig då man sätter sig i den, huset kallt på morgonen när man lagt täcket åt sidan..
Jag menar, listan kan ju bli meter lång på bara massa klagande på snön och vintern... Men visst finns de fina och ljkusa stunder med.. Men inte när man haft snö sen mitten på december typ och nu e de snart mars!!
Men visst e de fint att titta på och de e ju mkt ljusare ute i vintermörkret. Bara man slipper ut å klampa i de..

Och inte nåt vettigt orkar jag göra idag heller:P Ska snart ge mig på disken och EVENTUELLT traska ner i källaren för att vika tvätt.. Men de e ju så kallt där nere nu!! :( Men tvätten måste ju upp;) Och hade behövt sätta igång nån maskin med så man bliru av med allt nån gång.. FVast n e de mest sängkläder och handdukar som ligger där.. Men de behöver ju också bli rent;)

Inget vettigt på tv e de heller nu för tiden!! Bara os nu ju, och sen har vi inte sårra andra kanaler nästan så inget bra på de andra kanalerna heller ju:P

Tror jag ska baka lite sen;) Sugen på mina kladdmuffins;) Men får se vad de blir:P OM de blir ngt:)

Imon blir de nya magbilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0