Soppa, vitlöksbröd och rederiet;)

Nyss ätit lite lunch, köttsoppa blev de:) Och vitlöksbröd i ugnen till:) Mmmmmm.. Nu e vi inne på säsong 11, snart kollat klart på de ju!! Kollar ju rätt mkt varje dag så då går de ju rätt fort;)
Nu ligger hjärtat i sängen och vilar, jag sitter här och känner bebis buffar på mig:) Mysigt:) Fast känns lite konstigt och underligt ändå;) Och obehagligt då den e poå min urinblåsa:P Haha..

Dessa drömmar:/ Fy bubblan!! Och så himla verkligt med:(

Tänkte lägga upp lite foton jag tagit, tog en morgonbild imorse, nu i V.21.. Men datorn/telefonen eller vad fan de  nu e för fel!! :@ De funkar inte.. Nu helt plötsligt vill den att jag ska installera drivrutiner och skit!! Och sätta in nån jävla skiva, har ingen jävla skiva!!! Röv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0