Svar på kommentarer och lite till ;)

Dessie: De va min förra kurator som skrev de i ett mail häromdagen.. Hon har fixat en ny till mig då hennes tjänst e borttagen.. Så de va hennes hejdå typ eller nåt;) Klart du kan frysa in massa gottigt i plastpåsar;) Bara du packeterar de väl;) Jag har frusit in snoddas i plastfolie och aluminiummfolie;) (med plastet först givetvis, hihi) Funka de med;)

Maria: Jo jag har också mest "punkter" på pojk spalten.. Och så har jag ju drömt att de e en pojke också.. Men som du säger så e de ju bara att vänta å se;) Midjan har jag kvar om man nu ska gå på vad hon sa:P Hihi... Min kära sambo tror att de e en liten tjej, men vi får la se;) Hihi.. E ju inte så lång tid kvar nu:D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fy bubblan sicken halsbränna jag har fått!! Hjälper inte längre med samarin:( Glömde ringa min BM idag med, så måste komma ihåg de imon!! Se vad hon rekommenderar att jag ska ta ist.. Har tagit 2 påsar än sålänge.. Man får ju ta max.4/dag.. Men jag har ju tagit dom ganska tätt, men kanske inte har ngn betydelse.. Hmm inte vet jag.. Ska kolla upp de imon..

Har löst ut min knep & knåp:P Och den nya e ute nu så per skulle handla den till mig nu;) Även lite mat.. Så vi får hoppas dom har den i värsås.. Annars sa jag att han INTE fick spela "farming simulator" hihi... För har ju inget jag kan göra då:P

Nedräkningen har börjat!! Om tre dagar sitter jag hos min Dessie å snackar SKIT:) Hihi.. Blir tidig uppgång den dagen (lördag) men så e de ju då de e långt att köra och VINTER!! I VANLIGA fall tar de allt mellan 2timmar till 2,5timmar att köra.. Eller 2timmar och 50minuter som eniro säger.. Men nu lär de ju ta lite längre tid om de e dåligt väglag och kallt:/ Och vädret i helgen e ju inte precis de bästa har jag hört en fågel viska!! Haha.. Märker vi på lördag morgon;)
En sak e dock säker, att NER ska jag!! För jag ska träffa dessie (och hela familjen B) och även köpa godis på flyget;) Hehe.. En hel låda ska jag gotta mig i!! ;) Får väl dela med mig till bebis lite då;) Haha.. Fast den får ju av de fastän den vill de eller ej :O

Känns som jag sprängs snart.. Magen e så spänd att de faktiskt känns så och då har jag INTE ätit middag än!! Hur ska detta gå!?
Bebis har nog inte så mkt plats där inne eller så ligger min moderkaka i framvägg (eller hur man nu säger, hehe).. Känns bara små buffar och inte så mkt längre:( Dom senaste dagarna har de bara varit lite ibland och inte alls så mkt som de va i perioder innan.. Men de kan väl gå lite upp och ner antar jag, men lite nojig e man ju ändå..
Och så som bebis rört sig innan och sprattlat runder som en liten korv (eller vad säger du dessie? hihi)..

Hur stor e risken att bebis slår en knut på navelsträngen eller får den runt halsen???

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att få komma iväg... ska du åka själv??



Kram

2010-02-24 @ 22:00:46
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0