Svar till kommentar

Till anonym: Jag har redan silkiga byxor men grejen e de att byxorna fastnar i lakanet och jag vänder bara mig skälv.. Och då blir de knöligt av att byxorna sitter snett:P Men annars kan de ju funka, om man har ett silkit lakan med kanske:P Med risk att trilla ur sängen;) Hihi

Nu gör jag inte så mkt, har väl iofs inte gjort de innan heller;) Tar disken sen då jag tar maten:P Ikväll blir de spagetti med bacon/ost-sås och grönsaker:)
Orkade inte baka igår. kanske gör de ikväll eller imon ist;) Fast just nu har jag svårt att bestämma mig för vad jag e sugen på:P Hade ju vart gott med havreflan (stavning, hehe?) Framförallt smeten innan dom e gräddade;) Kommer ihåg de från jag va liten när vi bakade sånna att smeten va godast;) Kunde äta med sked, så blev inte många klara kakor sen;) haha.. Fast de brukar ju vara så, att degen/smeten e de som e godast!! :) Men de e ju lite de som e tjusningen när man bakar med barn (även stooooora barn, haha) att man faktiskt får "smaka" på de:P
Men tror de får bli dom, eftersom att jag har för mig att man ska ha i mjölk till muffinsen? Eller kanske inte? bara smör? Hmm, behöver nog kolla mitt recept;)

Nu har mysan vaknat, fast nu ligger hon å vilar i fåtöljen ist;) Hehe.. Tiger ligger fortfarande kvar i sängen sen vi la oss efter lunch:P Fast han missade de där med att man skulle gå upp innan:P Haha Mina små latmaskar!!

Har lagt upp bilder på badrummet på facebook.. Kanske kommer dom här inne med, men just nu får de räcka med där inne;)

De va tydligen hockey ikväll.. Klockan 21.00 va de en som sa till mig också.. Synd inte de också vart mitt i natten så man "missade" att se på de:P Hehe.. Men tror kanske att svenska-hockey-folket blitt sura då, om en sverige match spelats mitt i natten;) Haha..

Nu kommer halsbrännan smygandes:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0