Upptaget:/

Skulle ju ringa sjukgymnasten idag.. Tele-tid mellan 11 och 12.. Men inte de lättaste att komma fram inte!! E ju upptaget hela tiden:( Och kommer jag inte fram så får jag väl försöka med min BM ist mellan 13 och 14.. Så får ju hon skriva en remiss ist.. Tragist att man inte kommer fram!! Kunde väl varit ett kösystem ist?

E fortfarande trött.. Men ska asa mig upp från soffan och sätta på kaffe (!!!) men de e till hjärtat när han kommer in igen:P Hehe..

Blev väckt av telefonen vid nio imorse!! :( Men de va D från resursen, jag ska jobba imon natt med:) Gott, skönt att de e nätter med så blir de ju flera timmar på samma gång:)

Nu har vi fått tillbaka vårt badrum:D Men även fått massa skit på köpet:( Men hjärtat kommer med lastmaskinen sen så vi kan slänga ut de och han ska elda upp de;) Massa kartonger och mög ju! Just nu leker de två kissar bland de:P Haha..

Näe nu ska jag äta lite och sätta på dedära kaffet:P Men ringa en gång till först;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0