Usch och fy!

Fy bubblan va seg denna dagen e!! Orkar inte göra någonting.. :/ Känns ju jobbigt med då hjärtat mitt sliter och stressar där ute..
Har diskat en maskin disk.. Men har inte plockat ur den ännu, den har ju vart klar ett tag.. Och behöver ju köra en maskin till och plocka undan på tv-bordet och även lite i köket.. Och bära upp massa tvätt.. Men de orkar jag inte, eller får så ont då jag bär så tungt i trappan.. Så kanske iaf ska vika ihopa tvätten så kan ju hjärtat ta den sen..

Bebis buffar på min urinblåsa..!!!

Ska kolla upp lite recept på nätet nu.. Ska göra en paj ikväll till mat tänkte jag.. Med bacon, brocoli och blomkål och lite sånt.. Får se om jag hittar ngt av intresse..

NU, kissepaus;)

Vägde båda kissarna innan.. Tiger vägen 6.2 kg.. Och Mysan vägen 2.5 kg.. Hehe.. Så visst e där skillnad på de små liven;)

Så himla jävla störigt!!! :@ Skulle messa en vän och har försökt massor med gånger och har till och med provat att starta om mobilen, men inget funkar.. Kan inte få iväg de jävla sms:et!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0