V.20 (19+2)

Va inte hemma så kunde inte uppdattera;) Men är nu i V.20 iaf:) Känns konstigt men ändå underbart, tiden har ju gått så fort och nu e de ungefär hälften kvar!! :O
Har börjat få halsbränna med:/ Urk!! Tur de hjälper med lite samarin;) Även ischias-nerven (stavning??) gör sig påmind emellan åt.. Yrsel, illamående och foglossning ibland med.. Men vad gör man inte för bebis:) Hihi..
I helgen så plockade jag ut min piercing med.. Känns så tomt utan den nu!! Har ju ändå haft den i 7½ år.. Men de började bli lite rött vid hålet så likabra att ta ut den då ju..

I övrigt va de en trevlig helg, dock väldigt kallt.. Men sova får man väl göra när man blir gammal?? Skönt iaf att komma hem till mitt eget täcke och tysta sovrum;) hehe.. Bra underhållning och trevligt sällskap.. :)

Näe nu ska jag lägga mig i soffan igen.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0