Barnmorskan

Nyss hemkommen från min BM.. Höll för övrigt påa tt missa hela besöket.. Glömde ställa klockan igår, somnade ju ifrån allt;) Så älskling vaknade 08.30 och frågade mig vad klockan var;) Haha.. Men jag va hos BM precis kl. 9.. Såhär visade proverna:

Blodsocker: 4,8
Blodvärde: 130
Blodtryck: 110/70
Hjärtljud: Runt 144

Så alla värden va ju bra iaf och hon trodde att de jag känner när de svartnar för ögonen och sånt, att de va bltr-fall.. Ska kolla lite på stödstrumpor:O ;) Då fötterna känns tjocka och i och med att jag får sånna "fall" så kan ju de hjälpa lite.. Bara komma ihåg att ta med måttbandet upp och mäta innan jag går upp ur sängen på morgonen:P
Bebis ville inte vi skulle lyssna på hjärtljuden:P Den sparkade och vände bort sig hela tiden;) Hihi.. Men när vi väl kunde "fånga" dom så låg dom bra och hördes klart och tydligt:)
Livmodern sträcker sig nu precis på naveln..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0