Frulle

Då har vi nyss ätit frulle.. Hjärtat kollar i sin tidning och jag sitter här.. Jag ska måla taket uppe i badrummet sen och även allt inne på lilla toaletten.. Att de blev ljust på lill-taon;) Haha.. Så får bli att vi målar en gång till med vitt och sen fixar en grå eller berige färg eller nåt.. Tror de lutar åt grått, iom att de finns en panel typ som går i svart/grått/vitt.. Men vitt kan vi inte ha där inne iaf;) Man blir bländad när man tänder lampan;) haha..

Igår kväll när vi lagt oss så ländes bebis utåt:) fast per hann inte känns:( Men de kommer väl fler gånger:) Hihi

Nu ska per sitta och kladda här ett tag så jag ska återgå till soffan och mitt korsord;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt!!

Kram

2010-01-24 @ 22:35:12
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0