Helg :)

Jahapp, då va de fredag igen.. Nästan en vecka sen dom va här och hälsa på, fan va tiden går eller!?!?! Går in i V.19 imon :) Får se om jag blir 17 el. 18 igen sen då:O Ska ju på UL på tisdag.. Hoppas inte jag blir bakåt-flyttad.. Fast känns inte så, men bara för de så blir jag väl flyttad en massa!! Återstår att se:)

Tror jag kände bebis igår:) Nästan säker! Lite "klickande" och sen typ en fjäder som drogs längs en bit, typ en dm.. På insidan då;) Så borde ju vart bebis:)
Snart får vi se den lill*:D Längtar!!

Idag blir de inte mkt.. En kompis kommer hit och ska lämna en bokhylla och ska kanske hjälpa per att byta soffa med:) Jag ska dammsuga en runda tänkte jag.. Kanske ta en snabbis med måppen med;) Snickarna tog ju de värsta men syns ju lite fortfarande.. Massa gipsdamm ju..

Näe, hoppa ner och in i duschen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0