Nyårsafton/nyårsdag

Suck! Va inte så himla kul igår:/ Fast har väl valt de själv eller får väl åtminstone skylla mig själv.. Jobbade 14.30-21.00 igår och sen jobbade jag 06.45-15.45 idag.. Så jag fick snällt låna ett par vänners hus i närheten av jobb.. Så satt där ensammen och tittade på tv och åt min kebab-tallrik.. Sen gick jag och la mig och somnade runt 23.00.. Pappa ringde 00.15 och önska gott nytt år:) Sen somnade jag igen.. Sov oroligt men inte konstigt då de smälls en del på nyår;) Och jag som e så lättväckt annars med vaknade ju för minsta lilla;)
Hjärtat mitt va hemma hos ett par vänner och festa ist..
Men jag kände inte för att åka så långt för att sen komma dit då alla e fulla och sen gå igen och upp och jobba.. Så jag valde ju själv.. Men behöver ju inte vara roligare för de:/ Men men.. Nu va de som de va och har sagt de att jag måste lära mig säga NEJ och inte ta på mig för mkt jobb och inte heller jobba då jag egentligen inte vill bara för pengarna e goa att ha sen.. Men man måste ju leva lite med under tiden!! Eller?
Så de va första nyår i vuxen ålder som jag sov mig igenom:O :P

Satt på jobb med en sytråd och en stooor nål igår, och de testet visade samma som de andra vi "gjort".. Hur mkt man nu ska tro på de?? Återstår att se.. Hehe..

Nästa gång jag jobbar på på måndag.. Har kvällen då, 16.00-21.00.. Och på dagen, eller ja på förmiddagen;) Ska vi till Barnmorskan:) Inte glömma att kissa i röret heller!! Måste ju komma ihåg de då jag går upp tiiiiidigt.. Gör de alltid.. Allt mellan 05.00-08.00 måste jag kissa.. Annars får jag åla mig ner sen när jag ska gå upp vid 10:P Gör mega ont med:/ Ajaj..
Så hoppas vi och ber till gud att vi hör några hjärtljud.. Jag vet jag vet, jag e löjlig.. Men är lite orolig och vågar ännu inte hoppas och vara för glad över de i magen.. Vet inte varför de inte går över, men känner en viss oro att de e ngt fel.. Men känns ju inget konstigt heller så borde ju inte vara fel på bebis!? UL den 19:e eller förhoppningsvis lite tidigare!! Men sen, sen kanske man kan våga hoppas lite iaf? En liten gnutta? Så man kan njuta av graviditeten eller..

Mysan e KÖNSMOGEN!! De går lite i perioder och nu e hon sådär gnällig igen och skriker då man pillar henne på huvudet;) Hihi... Men måste iaf hålla henne en månad till.. Hon e ju inte så gammal än, bara nio månader ju.. Vår lilla tjej:)

Ska äta chicken nuggets med ris sen.. Och bea sås?

Älskar dig mitt hjärta<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att få jobba! Och det var sååå lite att du låna vårat hus! (i röran) Hihi... Hoppas vi snart kan ta en spelkväll igen! Och då kanske vi kan spela flera spel...inte bara ett :)

Ha det gott!!

kram

2010-01-02 @ 15:40:06
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Lizette

Tack så mycket. Tiden går ju så snabbt. Hoppas och tror att allt står bra till med er alla 3. =)

Kram

2010-01-03 @ 19:22:51
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0