Sandpapper, roller och färg

Jo nu har jag sandpapprat, målat kanter och rollat hela taket och sne-väggen uppe i badrummet:) Något trött i nacken och armen men de blev bra! Ska målas en gång till imon med sen e de fritt fram för mattläggaren att komma;)
Tog ett litet tag inne på lilla toaletten med, men sen insåg jag att jag e tvungen att ta bort massa spindelnät och skit med innan jag börjar måla.. Så väntar tills hjärtat kommer in tror jag.. :O Hihi.. Näe ska bara vila mig lite;) Sen ska jag hoppa in på toaletten och måla där inne med, där kommer nog bli fint när de e klart.. Tänk vad lite en skvätt färg kan göra, eller så mkt en skvätt färg kan göra!? Tog lite foto innan som jag lägger in en annan gång, kanske då allt e helt klart.. E ju så seg att föra över bilder tkr jag;) Hihi

Idag blir de nån form av kotlett/fläskfilé till middag.. Och antingen ris eller pommes till, får se vad de blir.. Men om hjärtat bestämmer så lär de nog bli pommes;) Haha.. Går ju aningen fortare än riset med!..

Satt och funderade innan på gravid-nojor.. Och jag kan inte komma på att jag har haft/har ngt speciellt som jag BARA MÅSTE ha.. I början va de ju läkerol SALVI (va helt besatt av de salta och tkr INTE om dom annars), men inte nu längre.. Nu e de mest surt godis och de allra grönaste äpplena:) Men ingen som jag BARA MÅSTE ha.. Hmm, kanske slipper nojor denna gång? Eller så kommer de väl senare;) Hihi..
Trots man skriver in samma BF datum/sista mens datum så får man fram olika resultat över hur långt gången man är!? Hmm, skumt!! Men iaf enligt mätaren här i bloggen så e jag ju 18+1 och enligt www.niomanader.se så e jag 18+0 idag.. Men vad spelar de för roll egentligen? Skiljer ju bara en dag och de e ju inte så mkt;) Om jag skiftar vecka igår eller idag så gör ju inte de ngn större skillnad;)
Beräknad BF e ju iaf 25/6, hade vatt kul med en juni bebis.. Då blir vi tre på varsin månad ju;) Juni, juli, augusti:P Hehe.. Fast de spelar ju inte heller ngn roll;)

Ikväll blir de Robinson på tv och kanske lite Wii? Har ju fixat en ny kontroll, och den fungerar som den ska.. men inte den gamla:/ Lämna in den eller nåt..

Näe nu ska jag snoka runt lite till och dricka upp min äppelCider och äta upp mitt kexchoklad och bara mysa;) Hihi

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att det blir bra! Och skoj att det går framåt med badrummet!!:)

Kram

2010-01-23 @ 23:09:32
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0