Sista...

... söndagen i V.53.. Sen börjar de nya året helt och hållet, då de blir V.1 igen:)

Idag ska jag inte göra jätte mkt;) Näe, inte idag heller:O Hehe.. Men ska ta hand om disken iaf och ev. dammsuga.. Får se om jag fixar iordning med tvätten och alla kläderna där uppe.. De ska ju in i gaderoben.. Men först måste ju allt vikas om och sorteras *Puuhh*

Och inget kul e de på tv heller ikväll, så blir väl som igår att vi tittar på rederiet vid datorn ist.. Kanske ska flytta på datorn så vi kan sitta i soffan ist? Eller kanske flytta upp den andra soffan som vi ska ha ist och säter den här inne:) Kan man ju göra, så slipper vi ändra datorn fram och tillbaka;) Ska kolla med per sen:) Och ev så slipper ju jag göra de isf;) OM T skulle komma igen och fixa med rören under vasken så de inte läcker när diskmaskin tömmer sig på vatten.. Men får se vad som händer..

Ev, besök till helgen.. Men får se vad som händer, vågar inte hoppas för mkt tyvärr:(

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med sortera kläder och lägga in dom är lite tråkigt faktiskt...men tyvärr måste det ju göras...

Åh roligt OM det blir besök i helgen!! Får jag hålla tummarna för då!!



Kram

2010-01-04 @ 00:29:31
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0