UL + bilder:)

Har vart på ultraljudet idag då:) Och allt såg fint ut.. Bebis va jätte rörlig så va svårt att få en bra bild på de lilla livet;) Men skönt att de ser fint ut och att den e så rörlig.. Igår kände jag ju att den petade på mig;) Starkare än jag gjort innan.. KUL och härlig känsla:) <3
Blev tillbaka flyttad en vecka, så är i V 18, 17+3.. Och bebisen va 16,8 cm:)

Ringt och fått en ny tid hos BM med, den 9/2 ska jag/vi dit igen..

Tiger bröt sig nästan in igår;) Haha.. Hörde hur de krafsa och trodde först de va mysan sen trodde jag de va tilda.. Men så ser jag Tiger utanför dörren MELLAN soppåsen och glaset (har typ frostat glas sidan om dörren) Så öppnar jag dörren och nästan klämmer katten då han ligger på sidan mitt för dörrhålet;) haha.. Knas-katt!! Men han ville ju in säg:P
Och de roligaste e ju att mysan inte säger ett knyst då han e inne;) Fast idag har hon gnällt lite men inte när tiger e i närheten.. Vad kan de bero på??

Ska se om de finns ngt på tv eller så ska jag lösa lite korsord;) Ska ju vänta mer att sova tills hjärtat vatt inne på em-fika;) Ska jobba inatt ju;) Så jag har full rätt till att nanna mitt på dagen idag:D hihi..


Här kommer bilderna:) Första magbilden e från 8:e januari, V. 16-17.. Och den andra från V. 18.. Bebisen från UL idag:)

Kvälls bild

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad roligt!! Och vilka fina bilder ni fick på det lilla livet där inne.

Kram

2010-01-19 @ 18:50:46
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Postat av: Lizette

Vad tror ni att det är för något som ligger i magen på dig? Skoj att allt ser bra ut och att den var så rörlig. =)

2010-01-19 @ 19:42:01
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

vilken söt liten bebis ni har..

2010-01-20 @ 21:53:41
Postat av: Anonym

jätte fint grattis till att ni ska ha en liten det e underbart med små grattis

2010-01-31 @ 16:24:31
URL: http://nelliesluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0