Usch!

Igår när jag handlat skulle jag betala med kortet och då funka inte de.. Apparaten la av, så jag skulle vänta på att ägaren skulle komma.. Stod upp och väntarde och efter ca. 5 min kom hon.. Och precis då dom fått rätt på maskinen så svartnar de för ögonen, de skriiiiker i öronen, jag blir spy-färdig och helt svag i ben och armar.. Allt snurrar:/ Men kunde ju inte sätta mig ner ngn stans och va mitt uppe i betalningen, hittade knappt knapparna jag skulle trycka på:/ Missar dörrhålet påväg ut.. tar mig precis i i bilen och lämnar dörren öppen.. De va -17 grader ute men jag svettades!! Fick knäppa upp jackan och bara sitta.. kunde ju inte köra i de tillståndet!! :/ Tur jag inte var i bilen och på vägen när de hände!! Men så gick de över men va fortfarande svag i armar och ben.. Skitjobbigt.. Och blir jätte känslosam efteråt..
Satte mig i soffan under täcket när jag kom hem och berättade för hjärtat.. Min älskling.. Men usch va obehagligt!! Tur de inte hände ngt!! Kunde ju gått hur som hellst då..

idag känner jag mig okej, inte sovit så mkt men de e okej ändå.. De kommer väl sen, brukar bli mega trött vid 4-6 tiden på em..

mattläggaren kom vid 08.00 idag med:) Va fint de blir:) Så har M vart här och tagit beställningen på porslinet med:) Hoppas inte de tar allt för länge nu bara innan grejerna kommer.. Så vi får vårt badrum tillbaka, eller har ju aldrig haft de då de revs ut innan vi flyttade in!! ;)
Ska iaf bli skönt när de e klart, tkr nog kisarna med;) Dom tkr inte riktigt om när de väsnas så mkt;) Fast dom sover ju ändå!! Haha, den ena i källaren och den andra här uppe i fåtöljen:P

Ska ner och se om de finns ngt att äta till lunch.. Känner att soppa inte räcker för nån av oss längre.. Måste äta ngt matigare nu mitt på dagen och även på kvällen sen.. Blir nog kyckling och currysås ikväll..

Kommentarer
Postat av: Anna

åh vad god mat!!

Kram

2010-01-26 @ 13:05:02
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0