V.19 = 5:e Månaden

Då går jag in i V.19 idag:) Och därmed 5 månaden med:) Fast får väl se om jag behöver skriva 18 eller nåt sånt igen.. Ska på UL på tisdag:) Hoppas allt e bra där inne:) Om de jag känner på dagarna och kvällarna är bebis, så känns med oftare och orftare nu.. Lite mer tydligt med.. Men trodde man skulle veta säkert då man kände av bebis. Men jag vet ju inte.. Men de borde ju va.. Kan ju vara så att de e för att jag inte vågar hoppas och längta för mkt som jag känner viss osäkerhet kring om de e bebis eller inte.. Aja, de kommer väl med tiden:P Längtar till UL iaf:)

Ikväll kommer E och M på besök.. Vi ska äta mat och spela Wii:) (hemskt bra julklapp dedär!! (: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0