Ny månad, JULI!! :O

Ojoj, va tiden går!! Vi trodde väl eller hade iaf hoppats på att när denna månad kom så skulle vi ha en liten att gosa med och gå promenader med i vagnen.. Men tji fick vi!! För ingen bebis än och nu e ju juni slut som sagt..
Men som BM sa sist så kommer vi ju ha en bebis hos oss SENAST den 15:e juli.. Men dagarna går ju sjukt långsamt så att se så "långt" fram känns som en omöjlighet ;) Men innan ar ju 2 veckor bara swichat (stavning!?) förbi så de ska nog gå bra ändå, tror jag ;)
Och förhoppningsvis säter de igång av sig själv snart!! Fast de inte känns så nu, men de kan ju komma när man minst anar de!! Bara de e ju jobbigt, att inte alls ha ngn aning om ngt längre..
MEN jag är ju inte ensam, fler som bara går å väntar på sina små knyten.. Snart så, SNART!! :)

Näe nu ska jag lägga mig på soffan och inte göra ngt alls :) Ta foto på bilen sen med :D

Kommentarer
Postat av: Dessie

Shiiiiiit, jag hade helt missat att de är Juli idag :P Ops! Tänk sen när du fyller år, då ska du få en present av bebisen med :D Kan tänka mej att dagarna går långsamt! Jag hade ju iaf 3 dygns förvarning innan Alicia tittade ut! Men rätt som det är sitter man med en 15-åring vid köksbordet och diskuterar sena nätter, festade, pojk/flickvänner och sånt :P Haha =D Puss!

2010-07-01 @ 18:23:20
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller tummar och tår för att bebis snart ska komma!! Kram

2010-07-01 @ 20:49:25
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com
Postat av: Pappa

Jag tror att lillen väntar tills den 27/7 puss

2010-07-01 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0