Ny bil :)

Igårkväll hämtade vi vår nya bil :) Fin den är!! :) Vi tar nog bilder på den ikväll eller nåt, så ni får se :)
Jag har nyss kopplat in bilbarnstolen i den och flyttat över BB-väskanoch lite smått och gott.. Inte för de känns så brådskande men jag hade inget annat att göra!!!
Får se om vi ändrar plts på bilstolen sen eller o vi ska ha kvar den där jag satte den nu.. Beror lite på omde BARA e jag som ska köra bilen eller inte, för om de BARA e jag så kan vi ha bilstolen bakom förarsätet.. Men om några lååååånga människor ska köra bilenså går inte de, då mosar/trycker dom ihop bilstolen.. Den liksom lyfter från golvet då och de känns ju INTE bra!! Men ska prata med hjärtat om de sen :)

Hade vart trevligt att åka iväg och besöka vänner idag, ska nock prata med hjärtat och e vad han säger ;) Annars e väl risken/chansen väldigt stor att jag åker själv :D hihi.. Risk va nog fel ord ;) Haha, då lät de ju negativt och de va de ju INTE :)
Men jag känner liksom att jag vill hitta å ngt då de ändå inte kommer ngn bebis.. Jag hade helst velat åkt till min Dessie gumma eller pappsen.. Men de e väl inte så klokt kanske, men de had nog satt igång förlossningen om inget annat ;) Bara för att jag inte e nära hemma liksom :D Men e nog ingen bra idé ändå :(

Kommentarer
Postat av: Dessie

Hade verkligen vatt jättekul att ha dej här! Men som du själv säger så är det kanske ingen bra idé just nu :P Självklart hade fl satt igång när du hade vatt nere.. men kul o försöka köra hem med värkar o bebis på väg ut då :P Tsss. Puss!

2010-07-01 @ 14:45:43
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0