Fikat :)

Va iväg och träffade Maria och lilla Axel innan ju, va ett tag sen vi sågs nu ju.. Fast de e ju inte så kontigt då hon fick Axel för en vecka sen :)
Söt va han iaf och liten :) Mysigt att hålla dom små liven.. Och snart har jag ju dessutom en alldeles egen sån liten :D
Idag "hittade" vi iaf till de caféet som vi inte hittade sist.. Men de va ju inte öppet då så inte konstigt vi inte såg de ;) För vi va ju på rätt ställe :)
De blev inga kakor eller mackor idag, utan GLASS :) Mums! Och vi satt ute i solen vid vattnet med :) Trevligt :)

Fy bubblan va jag fick ont i ryggen nu då!! Men bra på vänster sida och nästan ner i rumpan liksom!? Satte på mig TNS-apparaten så får se om de lindrar lite.. Lite knepigt e de ju innan man fått den dit man vill och behöver.. Svårt när man inte har ögon i nacken heller ju ;)

Smällt MASSA flugor har jag gjort med så nu e de inte lika många som deva när jag kom hem :P Och skönt e ju de..
Ska dammsuga och sen ska jag lägga mig på soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0