Full rulle..

.. Eller nästan iaf.. Men mer å göra idag än ngn annan dag ;) Igår när jag va inne på VC så fick jag ju en teletid till idag.. Och han ringde och predikade hur man sköter om en tå med nageltrång.. Ännu en ssk/läkare som inte lever med de som tror dom vet allt!! Blir så förbannad alltså!! Jag VET hur man ska göra för att underlätta nageltrång, men de fungerar inte på mina jävla tår!! Hade de gjort de så hade jag väl inte velat bli opererad för de!?
Men han fixade iaf en tid till mig i eftermiddag.. Blev till han men så skrev han en notis till läkaren som isf ska genomföra op att hon ska träffa mig då.. Blev billigare för mig på de sättet :) Så de va ju snällt :)
Ska dit kl. 16.00..
Så får vi se vad dom säger.. För tydligen så är de infekterat/inflammerat så tar inte bedövningen lika bra.. Och de kände jag ju av sist.. Ajaj.. Och jag klippte ju och rev själv häromdagen så de e ju fortfarande svullet.. Men de brukar ju näst intill ALLTID vara svullet och spänt.. Går liksom aldrig tillbaka helt eftersom de sitter så långt ner.. Men men.. Hoppas de går bra och att dom vill operera tån.. För den andra stortån e ju bra nu och nageln som växer ut är inte lika bred som den e på den andra stortån.. Så verkar som att de inte kommer tillbaka :D Hade ju vart så himla skönt!!

Sen får jag kuckilura och fördriva tiden på ngt kul i hjo till kl. 18.00 då jag ska sy en amningskudde :) I ÖF:s lokaler.. Också de på VC.. För de känns ju inte särskillt lönt att köra hem emellan ju.. Men känns ändå lite lång tid att inte göra ngt alls på.. För läkarbesöket va ju bara en koll och bedömning för om/när jag kan få en tid för op.. Skulle inte ta så lång tid sa distriktSSK jag pratade med imorse iaf..

Sen e de ju de att jag e gravid.. Men en lokalbedövning borde ju inte skada, eller?? Den förra OP jag gjorde va jag med gravid fast visste inte om de då.. Aja, dom lär ju se de om inget annat :P Haha.. Men hade vart superskönt att få de gjort nu innan, då de gör lite ont efteråt och man behöver ligga i högläge med foten då de dunkar och har sig i hela foten liksom.. Gör ju även ont att gå på den de första dagarna.. Skönast att ha bebisen i magen då ju :P Hehe..

Sen ska jag ju dammsuga och vika in tvätten på rätt plats ;) Men de blir nog sen för nu ska jag sträcka ut mig på soffan en stund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0