Fullproppad dag :)

Skönt att ha mkt inplanerat.. Gick inte upp förren 10.30 ;) Började fixamed tvätten i sovrummet med en gång men hann inte fixa med deså länge innan folk (läs: DESSIE) började efterlysa mig;) Hade ju inte varit nere och ens satt igång datorn :P
Men jag fick undan tvätten iaf, tur man e kvinna så man kan prata i tel och vika tvätt samtidigt :D HAHAHA.. Bäddade även i spjälsängen så nu är den med redo för BEBIS!! :) Fint blev de tyckte jag, vad tycker ni??

Sen va de dags att gå ner för att fixa lunch till hjärtat mitt, då jag skulle vara i hjo 13.00 så tänkte jag kundeha de klart innan jag åkte ;) Snällt va?? :D
När jag ändåva i hjo skulle jag hämta mitt paket som Dessie skickat med massa bebis saker, mössor och sånt :) Men tror ni inte att jg glömde de!? JO, de gjorde jag!! Så jag ska köra ner imon igen och hämta ut de :D

Sen åkte jag hem om och hämtade kanelbullar och åkte sen till vänner utanför falköping :) Fikade och hade de trevligt.. Mös med nykläckt bebis med :D Så nu längtar man ju ännu mer efter den som gömmer sig i min "lilla" mage!! Om den velat titta ut nån gång ;) Fast man ska väl inte gnälla, har ju 4 dagar kvar till BF-dagen.. Så inte på övertid än, fast de känns så :/
Då e de skönt att ha en del att göra på dagarna så dom inte känns så långa.. Om de bara kunde startat på riktigt nån gång ;) 
Tog en bild imorse såhär blev den:

Känns tungt nu kan jag säga!! ;)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Fy vad fin säng ni har ;-) Mysigt ser det ut iallafall!

2010-06-21 @ 23:30:06
URL: http://lovelymelovelyyou.blogg.se/vardagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0