Gris..

Även denna dagen har spenderats i lugn och ro.. Skönt de ju!! Trött och sliten, varmt och svettigt!! Men man ska väl inte klaga egentligen, men när man går höggravid och dessutom på övertid så e allt extra jobbigt!! ;) Och då FÅR jag klaga lite!! :D
4:e dagen över idag.. :(

Har suttit ute i min solstol idag, fast dock i skuggan!! ;) Men va rätt skönt iaf ska ni veta.. Ska köpa en sån liten uppblåsbar pool att lägga mig i!!

Har legat på här lite nu, så nu ikväll ska vi åka och provköra bilen igen.. För nu ska de ju vara bytt lite grejer på den med.. Återstår att se :) E allt bra så tar vi nog med den hem idag med :) Skönt ska de bli isf! :)
Och med tanke på datumet så kommer vi ju ändå betala billånet på audin nu, så då e de inte lika brottom att göra os av med den.. Vi ska ju fixa sommadäck och byta bromsbelägg på den, sen ev byta in den hos en bilhandlare i tidaholm.. Så vi får se vad och när allt händer ;)
Men ska iaf bli skönt att byta bil, de e ju en V70 oc alltså större n audin vi har nu.. Den kommer även att kosta oss hälften så mkt i månaden ungefär.. Och de e ju alltid ett plus!! Fast man hittar ju andra hål att toppa de pengarna i så mer överblir de dock inte. Hehe.. Men alla hål som pengarn stoppas i är ju bra hål ;) Och i slutändan e de ju ngt positivt :)

Synd de e så långt till min Dessie-Gumman-Gris :( Annars hade jag flängt iväg till henne och varit där ett tag!! Men de käns ganska dumt att göra de nu, då jag e väldigt höggravid med tanke på att jag idag gått 4 dagar över tiden som jag skrev ovan.. Med risk att hon får föla med på förlossningen :O Och de e inte s att jag inte tkr om MIN DESSIE men jag ska INTE ha med vänner eller ngn släktng på min förlossning, de ska vara pappan till barnet, alltså min kära sambo :)
Hade velat åka ner till pappa och sussi med.. Men samma där, de e ju låååångt och ganskadumdristigt de med att åka ner nu.. Vill ju INTE föda i malmö heller ;) Hehe
Men jag år väl hoppas på besök senare i sommar då allt sjunkit in och vi kommit in i våra rutiner med en liten bebis i familjen och allt :)

Nehe.. Göra ngt annat kanske? Har damsugat och tagit hand om disken idag så inget sånt som behövs göras.. Så att vi har liiiite tvätt så de ska jag ta tag i imon, e ju bara en maskin knappt så ingen brådska :) Och lättare att hänga ute så då kan jag ju lika bra vänta till imon :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför köpa en pool som DU kan slänga dig i?Efter förlossning får man inte bada så länge man har avslaget... och normalt enligt Bm på KSS är att blöda 3-8 veckor!!! (frågan är om man är helt onormal om man blöder 1-2 veckor????? är det konstigt då eller vad????)

Nehe dags att mata minitrollet!



Kram på dig min vän

2010-06-29 @ 22:56:19
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0