Rubrik!?

Då va de söndag.. Har inte gjort ett skit i helgen, men skönt de med :) Har varit hemma och tagit de lugnt, åkte med hjärtat i traktorn lite med när han kört gräs..

Idag händer de inte mkt mer, är så seg och har en hemsk halsbränna :/ Urk!! Tänkte ju att den kunde försvinna snart, men icke.. Men snart så!! Nu e de ju inte så lång tid kvar så :) 19 dagar kvar till BF och kommer den inte innan de så kan de ju dröja max 14 dagar till.. Så inom 33 dagar har vi ju med största sannolikhet vår bebis här :) Overkligt!!

Men de blir väl lite pill här hemma.. Har dammsugat en gång idag får se om de blir en gång till sen ikväll..
Disken är i maskinen så den ska ju tömmas och fyllas på igen.. Tvätt har jag ingen, eller jo, men inte mkt så inte lönt att tvätta de lilla.. Kanske ska byta sängkläder? :)

Jävla LIDL skit ;) Haha.. Man kan ju inte en slå sin älskade sambo med deras brödlimpir utan att påsen ska gå sönder på mitten och slänga bröd på hela köksgolvet!? :O Påsen liksom bara delade sig på mitten ju :( Men men.. Kanske inte meningen att man ska slåss med en fryst brödlimpa heller?? ;) Men ändå.. Hjärtat fick sig ett gott skratt iaf :P Men han fick ju också plocka upp efter mig/han ;) Haha..

Som jag längtar, imon fm mellan 10-12 kommer vagnen :) Om dom hittar hit vill säga ;) Jag e ju inte så bra att beskriva vägen :P Men från hjo e de ju inte så svårt, men ändå :) haha..

Nu ska jag ut en sväng.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0