Snart helg?

Jo de e ju sista abetsdagen för dom som inte jobbar med sånt som inte går att stängas ner :P Men för min del som ändå går hemma är ju alla dagar lika.. Men med helgen betyder de ju att Måns kommer :)
Jag/vi ska hämta han 21.15 i skövde ikväll :) Så stannar han tills på söndag :) Min lille bror <3 :)

Hjärtat klipper gräset här ute nu.. :) Så jag ska plocka upp KUBB spelet så ska de spelas :) Iaf imon eller nåt när måns e här :) Per jobbar ju, lite iaf ;)

Ska nog samla ihop lite kläder från tvättkorgen och hjärtats sida (golvet) i sovrummet och köra igång en maskin tvätt..
Hade behövt rensa ogräs med men de orkar jag bara inte!! Så de får se ut som de gör :P Ska köpa en sån spray flaska och ättika och gå lös på ogräset ist ;) HAHAHAHA..

19grader i skuggan :) Härligt väder ute.. Och jag får snart ryck på detta tangentbordet!!! Missar en eller lera tangenter och mellanslag.. Kvittar om ja skriver sakta eller som vanligt.. Om man tryker hårt eller löst, samma visa.. Gaaaaahhhh!!!

Ut!! :)

Kommentarer
Postat av: Fiia

Förstår det, men snart har du också bebis hos dig, då blir det mys! Det funkar bra med Emilio, han är så snäll och sover mest! :) Kram

2010-06-24 @ 12:56:29
URL: http://fiiasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0