SoooooooL =)

Fint väder både igår och idag, sommaren kommit? :) Hade ju varit härligt :) Nu har vi 17.6 gradet i skuggan, skönt :) Synd bara att man blir attakerad av både gröna insekter och flygor när man kommer ut.. Men så e de ju ;) Hehe..

Idag ska jag dammsuga (i vanlig ordning) och plocka undan lite.. Hjärtat får ju besök idag :) Så glad för hans skull :) Så får vi ju se vart detta leder men de e ju ett stort steg i rätt riktning iaf :)
Jag ska till vänner utanför falköping :) Kul ska de bli :) Tänkte åkte efter lunch men hjärtat fick för sig att han skulle klippa sig så han fick en tid 15.30, och då får jag ju köra han dit och hem :P Så blir att jag åker efter de.. Så de blir ju lite senare än jag tänkt från början men de går ju ändå :)

Hittade lite fler foton i min mobil igår.. Så här kommer dom :)
Några från då Tiger va liten, mina syskon, Per och nåt på mig :) Även ett foto på mig från igår, HÄNGBUKSSVIN :O ;)


Kommentarer
Postat av: Dessie

Aww va fina bilder! Hihi, din mage ser rolig ut nu :O Hoppas att det går bra för gubben din idag! Sol har vi fan inte här :/ Hade lite imorse men den gick nog och dödde.. och jag som lät tvätten hänga ute över natten!! Men får la hoppas att den hittar hit med under dagen! PUSS

2010-06-17 @ 11:29:08
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0