Urk!!

Fy, idag är inte min dag.. Irriterad och inget går som jag vill.. Har inte gråtit ÄN.. Men känner att de INTE är långt ifrån..
Vi har fått tillbaka vår tjockis-dator, så nu e den inkopplad i rummet här intill igen.. Och jag fick trådlöst internet till denna.. Även ett tangentbort och en mus fattigare.. Då jag klarar mig på den bärbara, tyckte per.. Men INTE då.. För försöker man skriva på denna jävla datorn så tappar den bokstäver lite här och där.. Och musen fattar inte vad man gör..
Internet, ja de funkar väl.. Men INTE msn.. Då de loggar ut stup i ett och HELA tiden!!! De går bara inte att ha den dära jävla routern (eller vad fan de nu heter) inkopplad och två datorer till de.. Då funkar de inte här inne, hur man än kopplar de!! De blir samma skit av de liksom..
Och de e JÄVLIGT retligt!! Framförallt då man redan e på dåligt humör!!

Och dessa flugor, GAAAAAHH!!

Mat, de orkar jag inte tänka på bara!! :/

E väl bättre jag går å lägger mig och drar ngt gammalt över mig eller nåt!! Känner mig liksom bara allmäönt nere och ledsen idag.. Fråga mig inte varför DE BARA ÄR SÅ!!

Kommentarer
Postat av: Dessie

Åhh gumman! Klart det är påfrestande för dig nu när "alla andra" ploppar ut sina bebisar! Och ledsen och nere får man känna sig.. det tycker jag är helt normalt för en gravid-kossa i slutskedet :P Du blir inte gladare av att sitta och vika/sortera bebis kläder, eller sitta i bebisens rum, eller planera hur det ska se ut beroende på vad det blir? Man kan ju kolla bebisrum på nätet, och bli superinspirerad :D Bara ett litet tips, som kanske får tiden tills bebis kommer att gå lite snabbare ;) Puss <3

2010-06-19 @ 21:18:04
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/
Postat av: Elli

Men gumman då.. det låter inte alls kul.. vet sj hur man var.. Det e kanske en lite som snart vill ut.. Vi reagerar ju så olika från person till person i slutet.. Håller tummarna för dej gumman.. E de nått vet du att du kan prata utme mej=) hopas det går över Styrkekramar till dej

2010-06-19 @ 22:52:31
URL: http://www.nachea.blogspot.com
Postat av: Fiia

Ja jag försöker ta vara på tiden! :)



Stackare, jobbigt med en dålig dag sådär.. passa på att gråta ut, det brukar vara skönt efteråt! Hoppas det känns bättre idag! Kram

2010-06-20 @ 12:39:46
URL: http://fiiasplace.blogg.se/
Postat av: Anna

Dom dagarna kommer också tyvärr.. mycket spänning, längtan och förväntan nu!! Hoppas att du snart har din bebis i famnen! Håller tummar och tår för att den har kommit innan midsommar!

Kom till mig i morrn så får du snusa lite så kanske det känns lite bättre :)



Kram på dig vännen!!

2010-06-20 @ 20:34:42
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0