Error!?

Ibland är man bra dum :P haha.. Först fattade jag inte hur de svängbara hjulen skulle sitta, alltså jag fick ju dit dom och så men där va en grunka som verkade sitta fel.. Och när jag ändrade på den så låste jag hjulen.. Men jag förstod ju så långt att de va fel de med för man ska ju kunna låsa/låsa upp hjulen UTAN att ta av hjulen ;) Men tillsist så förstod jag, jag skulle ju bara trycka upp grunkan lite mer.. Men vågade inte de först då den satt lite hårt, för tänk så hade de inte varit så man skulle göra och den gått sönder.. Hade ju inte vart så bra precis! ;)

Sen va de ju till problem nr.2.. haha.. Jag tyckte liggdelen va platt, alltså kanten som går runt hela liggdelen.. (fattar ni??) den va liksom inte stabil och hög som den borde.. Men sen lyfte jag på madrassen och då såg jag en rostfri pinne typ.. Och ett fäste på andra sidan så jag drog dit den, men våld typ.. och sen va den stabil på ena sidan.. Och lyfte på andra sidan och då va de ju likadant där :P Så nu är den stabil och bra :)

Men bakom alla hormoner så e jag faktiskt inte såhär tankspridd ;) Jag lovar!! Men de e precis som dom liksom äter upp allt de smarta och allt som gör att man kan tänka och klura ut saker själv!! :O Men antar att de kan bli så när man e gravid ;) Jag försöker intala mig själv de iaf :D Hihi

Har man liggdelen på golvet kan man vagga den, eller snarare gunga den fram och tillbaka :) Den är sån böjd undertill ju eller där sitter en plast skena eller vad de nu är :) Finns även en platta under madrassen som man kan ställa in så bebisen kan få sittläge även i liggdelen! :) Och självklart fullt liggläge med utan att de e massa ojämnheter undet madrassen :)

Är som sagt väldigt nöjd med vagnen!! Hjärtat provkörde den lite innan med och han verkade också nöjd :)

Har varit iväg i hjo idag, pratat med kuratorn har jag gjort.. Fått två nya tider med, närmast nu är den 21:e och sen innan hon går på semester den 8:e juli.. Så får vi se om jag kan komma på dom tiderna eller inte.. Om jag åker dit med magen eller med en bebis :P Hehe.. Återstår att se :)

Så imon ska jag sy en amningskudde i ÖF:s lokaler med andra blivande mammor :P Så när jag var klar hos kuratorn så åkte jag inom HEM & HOBBY där jag skulle köpa två innerkuddar till min amningskudde :) Kikade runt där lite med, och fy bubblan va kär man blir i en massa småsaker :)
De retliga är ju att vi faktiskt har ett presentkort där på 300:- men vi kan inte hitta de ngn stans :( Men jag ska riva och leta, för ngnstans borde de ju vara!!

Pratade med kvinnan i luckan på VC med.. För typ ett halvår sen opererade jag ju min högra stortå för nageltrång.. Och jag vill ju göra samma sak med den andra stortån.. Så jag fick en telefontid med nån sköterska imon, då jag undrade hur jag skulle gå tillväga för att få tag i nån läkare som kunde operera min andra tå.. Men ska iaf få prata med en nån imon så får vi se hur de blir sen.. :) Så imon runt 08.50 ringer de i luren :P

Då va de snart dags att börja med maten.. Blir lasagne idag :) Så de tar ju sin lilla tid ;) För jag tror inte att hjärtat ska jobba så länge idag.. Gräset körde dom klart inatt/morse.. Hjärtat kom in vid 3 och då hade E tre lass kvar att köra men han ville köra lite ändå :P Och som dom hade sagt så kom ju regnet idag, de va ju därför dom körde hela natten igår..
Nu ska ju visserligen bajset ut så gräset växer snabbt och blir tjockt igen.. Och de e ju perfekt väder för de visserligen.. Då de inte ska vara strålande solsken.. Men tror nog ändå inte att han kommer vara ute så länge idag, men de återstår att se :)

Kommentarer
Postat av: Lizette

Man blir 20% dummare när man är gravid.. Tar upp till 1 år efter förlossning så är man lika smart som innan man blev gravid..

2010-06-07 @ 20:41:15
URL: http://lizettesliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt!



Kram

2010-06-07 @ 21:07:59
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com
Postat av: Fiia

Ja precis, det där löser sig nog, sålänge man har något ombyte till sig själv och den lilla! :) Hur mår du annars då ?

2010-06-08 @ 08:44:34
URL: http://fiiasplace.blogg.se/
Postat av: Fiia

Ja precis! :) Jo jag mår bra faktiskt, börjar dock bli lite jobbigt nu men det hör väl till. Jag jobbar på Statoil, fick tyvärr ingen havandeskapspenning då försäkringskassan inte ansåg att det var tillräckligt jobbigt.. men barnmorskan min fixade sjukskrivning så jag har gått hemma ändå, lite tråkigt men välbehövligt känner jag! Det är ganska stressigt på mitt jobb.

2010-06-08 @ 13:57:04
URL: http://fiiasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0