Vecka 41 och BF idag :O

Vecka 41
Du: Är det jobbigt? Irriterande? Oroligt? Du är inte ensam. Detta är BF-datumets förbannelse! Man stirrar sig blind på ett datum och när det kommer och går kan allt kännas hopplöst... Men de flesta bebisar kommer innan vecka 42. så håll hoppet uppe! Snart får du hålla din bebis! Antagligen får du gå lite oftare till din barnmorskan för att kolla blodtrycket och lyssna på hjärtljuden.
Bebisen: Bara växer och växer....och växer.

Då va de BF-dagen idag.. Men än har de inte hänt ngt utöver de vanliga :( Jag har ju BM-besök på måndag och antar att jag komme få gå på de, har ställt in mig på de iaf.. Och om de blir ändrade planer så har jag inget emot de ;)
Känns kostigt.. Det är ju denna dagen man sett fram emot och räknat ner till.. Å nu har jag sett den komma, och ser den även rulla förbi :( Fast än e ju inte dagen slut i och för sig.. ;) Så än finns de hopp, eller?

Har ju sammandragningar och värk i ryggen, bebisen borrar sig neråt.. Men inget som blir värre eller gör mega ont, så får se NÄR de händer.. Känns dock väldigt avlägset just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0