Barnmorskebesök :)

Har vart hos min barnmorska idag och allt ser toppen ut med bebis:) Skönt att höra:)
SF-mått: 24
HB: 131
Hjärtljud: Allt mellan 134-153 Men mest höga..
Vikt: 70kg (69,8kg)
Blodtryck: 95/60
Och denna gång tog hon blodprovet i armen då hon ville veta min blodgrupp.. Så lite synd om mig idag e de allt!! ;)
Såg också att jag skulle jobba inatt, såg de klockan 16.00 :O Tur jag gick in å kolla så jag inte missat de!! Annars hade dom ju ringt efter mig men inte så kul då jag har en bit att köra och då hade jag ju missat att sova.. Blev visserligen inte så mkt sömn nu heller men lite iaf.. Får se hur natten går.. Har inte jobbat natt på ett tag nu men nätterna har gått bättre att jobba än dag-passen.. Fast har redan ont i ryggen.. Får se hur de går:P Får ju ta hissen annars om jag inte orkar med alla trappor;) Eller så får jag ju gå som ett barn i trappan;)
Ska till sjukgymnasten imon med, se hur de går! Har ju väntat i en månad på denna tiden så hoppas hon har lite att komma med iaf!! :)
Pratat med pappa med, och Hampus åker den 22:e.. Så om vi kan/vill så ska vi ner den 20/21:e.. Och säga hejdå till han.. Hampus önskade sig köttfärslimpa med sås och potatis;) Hehe
Näe nu ska jag se om pommesen e klara i ugnen så jag kan äta lite innan jag ska till jobb:O Har brett tre mackor som ska med också, så lite duktig e jag iaf!! :D
Imon ska jag lägga upp bilder på magen tror jag;) Ligger nog efter en vecka med de? Men den ligger sparad på datorn iaf;) Inte orkat lägga upp den bara:P Och s blir de ju en ny imon med om jag tänker på de..
Kommer ju nog vara super trött!! Hemma vid 08.00 imon från jobb och ska vara i Hjo 10.15 :O Men får väl åka hem å nanna efter de:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0