Foglossningsbälte

Har haft de på mig hela dagen fram till vi skulle äta nu vid 22.. Då tog de stopp :P Fick inte ner maten ju ;) så knäppte loss de då, tänkte först bara lossa de lite men orkade inte klydda med de då jag vart hungrig så de åkte av ist.. Jag tycker att de känns som de hjälpt en del, då jag inte haft svårt att resa mig från liggande i soffan till sittande och sen stående.. Annars har ju de vart en pärs och gjort ont! Men har gått bra idag faktiskt! Så de e ju skönt :) De svåra e ju att hitta en bra och skön ställning att sitta i.. Utan att de klämmer och trycker.. Hmm, ngn med nåt bra förslag???
När jag suttit i soffan har jag fått sitta på kanten, nästan på gränsen så jag har kasat ur soffan vid ett par tillfällen, men annars har de inte går bra ju ;) hihi.. När jag ligger går de bra men klart att de känns lite ovant att ha ngt så på magen ju.. Och besvärligt vid toa-besök;) hehe.. Men så länge de hjälper så e de ju bra!!
Fick en ny tid hos sjukgymnasten nu med en gång, tyckte de va lika bra ju ;) Men om de e bättre och jag känner att jag inte behöver dit så ska jag avboka de och blir de värre ska jag dit:P Men de märker vi ju :)
Tiden va iaf den 13/4, så borde ju märka ngn skillnad tills dess;)
Näe, nu ska vi kolla film.. Om vi hittar ngn bra att se vill säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0