Hur tänker dom?

Nyss när jag skulle logga in här på bloggen såg jag ett inlägg där ngn påpekat en artikel.. Läs Här
Verkar ju helt sjukt.. Att dömas för ngt man inte rår för.. Inte i de fallet som de handlade om från början, där visste ju "mamman" vad hon gjorde.. Men annars då? Hmm, jaja..

Ska snart upp å nanna.. Men hade ju velat att dom blev klara där nere nån gång.. Sen skulle dom ju fixa diskmaskinen med? Suck.. Blir alltid så sent:(
Får ställa två larm imon antar jag, då hjärtat först ska upp och sen jag med.. Ska ju vara i Hjo 10.15 imon..

Kissarna va så söta innan.. Tiger hade satt sig på hall mattan och väntade på att ngn skulle öppna dörren till honom;) Så jag gjorde de och så satte sig mysan i dörrhålet, jag lyfte ut henne så hon stod i snön med alla fyra tassar.. Hon skulle stå kvar och lukta, för jag puttade lite på henne och petade henne mot mig och in.. Men hon stretade emot;) Men ändå skakade hon? Envisa katt! Eller så va de väl för att Tiger stod kvar på trappan? Och när jag tog tag i dörren och skulle stänga tittade han på mig precis som att jag va dum som skulle stänga, så sprang han in ist;) Brukar vara såhär nu för tiden:P Han står och luktar lite, eller så sätter han sig på trappan då vi stänger dörren och går in efter 5-10 min;) Han vill vara inne mera, men verkar ju ändå trivas ute:) Men även inne;) Dom busar som bara den med varandra:) Så härligt att se:)
Och om ett tag får vi ju en kisse till att ta hand om! Hampus fick jobbet (grattis igen:D) så vi ska ta hans kisse.. Tufs heter hon och är väl ett par månader yngre än mysan tror jag.. Har inte sån sten koll på de;) Så vi tar henne innan han ska på kursen i början av april.. Då han ska vara borta i två veckor då..
Så sen finns de ännu en flick-kisse att busa med:P Tror Tiger kommer ta de bra, då han inte bryr sig om grann kissen som dessutom är hane.. Och Mysan e han ju gosig och busig med;) Får se hur hon reagerar;) Men hon kan ju busa med vad som bara de inte e ngn som e hårdhänt mot henne;) Då fräser hon:)
Tufs är ju sällskapssjuk så här kommer hon nog att trivas bra:) Då hon aldrig kommer vara helt ensam här:) Hon kasnke också vill börja gå ut lite sen? Vet man ju aldrig.. Men inte fören de e varm så man kan ha dörren öppen samtidigt.. Så dom små kan springa ut och in som dom vill:)

Näe, ska lägga mig nu.. Men tror dock inte att jag får sällskap än på nån timme:( Synd bara, för jag har fått så svårt att somna om när jag blir väkt efter bara nån timme.. Ont gör de ju med.. Så får väl se när han behagar att komma till mig;) Ska sticka ner huvet iaf och säga godnatt:) Sen lösa lite korsord så kanske man lär sig ngt nytt;)?

Kommentarer
Postat av: Maria

Dem tänker inte, det måste va felet.

2010-03-03 @ 09:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0