Läkarbesök på MVC

Tog mig en riktig sovmorgon idag :O Gick inte upp förren 12.40 :P Men sen å andra sidan så har jag vaknat en gång i timmen hela natten, ganska exakt varje hel-timme :/ Jobbigt.. Och känner mig inte speciellt pigg helelr, så hjälper ju inte att ligga kvar i sängen så länge heller.. Men de va rätt skönt ändå.. Risken e ju rätt överhängande att om jag lägger mig ner i soffan nu så somnar jag :O opps! Men e man trött så e man..
Började med mina järntabletter i helgen igen.. BM tyckte jag skulle prova, va ingen panik men kan ju vara bra att ta dom :) Och än så har de ju funkat bra :)
har fortfarande inte känt av ngn vidare halsbränna :D Känns som de bubblar upp och e påväg på kvällen igpr men de typ avstannade igen ;) Kan ju hoppas de håller sig borta ett tag till :) Men har ju fler av de braiga tabletterna så :P
Ringde BM igår och pratade med henne, ville ju komma i kontakt med läkaren på mvc igen.. Så fick en telefon tid först.. Men efter ett tag så ringde hon igen och sa att han fått ett återbud så jag kunde träffa han ist om jag ville.. Och de e ju alltid bättre med ett besök, så nu kunde han ju kolla på mig med..
Så va där 14.30 idag.. Har ju lite intima problem, mitt underliv vill inte som jag vill alltid och ännu värre e de nu under graviditeten :/ Så då e de ju skönt att man kan få lite hjälp att reda ut allt :) Så nu har jag fått lite tips och råd och ska även gå på en ny tablett-kur.. Jag frågade också vart han får sin info ifrån, då jag fått två olika svar på samma fråga.. Och han visade och berättade vart dom på sidan fått sin info osv.. Så verkar ju inte vara några problem :)
Kan även byta ut min ena salva mot ett annat märke om den inte skulle fungera.. Bra att veta ju :) Sånt som man oftast inte själv tänker på ju!! Så sa han också att jag skulle använda intim-olja då den lenar mer, men den har jag ju redan så ngt som va bra ;) hehe Men att jag kunde använda den lite mer, har ju den "bara" i duschen nu, men kan också använda den efter toalett besök tydligen ;)
Näe nog om sånt intim snack :P
Sen gick jag in på ica en sväng.. Ingen mat till ikväll ju.. Så de inhandlades lite potatis och kött, även ett par ill-GRÖNA äpplen :) Mums!!
Så nu sitter jag här i soffan med mitt citron vatten och två ill-gröna äpplen :) Ska snoka runt lite till sen ska jag skifta över till tv:n ist :)
Ngt som e retligt e att jag skriver mina inlägg med mellanrum i vissa avsnitt, men när de blivit sparat försvinner de.. Och de blir till ett helt stycke ist UTAN mellanrummen jag hade innan? Hmm.. Retligt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att få reda ut saker med doktorn. Har haft intima problem jag med, och läkaren nere på MVC är ju bra!!

Får ta och ses snart!!

Kram Vännen

2010-03-23 @ 21:48:08
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0