Möblerat om..

Idag har jag faktiskt inte suttit så mkt vid datorn som jag brukar :P Bara lite på förmiddagen, sen plockades de undan en massa och flyttades runt på möbler, fast de va ju inte jag som gjorde de.. Utan då satt jag i soffan eller stod upp sidan om och dirigerade :P Hihi.. Kul :D Men de belv rätt bra till sist, eller så bra de kan bli i detta rummet.. Jobbigt med ett rum som har fyra väggar (såklart!!) men på två av väggarna är de en dörr mitt i, eller lite i kanten av väggen.. På den tredje väggen är de nästan helt upp öppnat så inte mkt till vägg kvar och på den fjärde väggen finns de ett element mitt i och ett fönster ovanför de.. Hmm, hur möblerar man med en soffa och en tv-möbel där?? Jobbigt.. Men vi kom fram till att vi fick stänga den andra dörren med (den första e redan stängd då vi inte använder rummet bakom) så har vi ställt tv-möbeln för dörrhålet, längs hela den väggen.. Inte jätte fint men de duger och ser INTE hemskt ut iaf.. De e så vi klarar oss :P
Körde ett varv med dammsugaren innan med, men får ta en veva till när all skit e upp plockad från golvet! Men jag kommer inte ner så långt, gör mega ont i ryggen då och när jag sen sträcker på mig får jag sammandragningar.. Så bättre att låta bli då tkr jag ;) Jag kan dammsuga ist :P
~~~~~~~~~~
Tvättat lite badhanddukar idag med.. Ska ner å hänga upp dom sen tänkte jag, men lampan i trappan e ju sönder så e kolsvart där nu!! Vågar inte gå ner där, rädd för att jag ska trilla och slå ihjäl mig eller nåt :O Lite dumt ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0