Tidig uppgång idag :O

Och de va inte bara tidigt för mig, utan för mitt sällskap med!! Per då alltså ;) Hehe.. Skulle ju upp för att besiktiga A-traktorn idag.. Sån efterkontroll bara, då dom va i jönköping igår för den stora besiktningen och fick den registrerad som A-traktor ist osv.. Men så idga va jag ju tvungen att följa med :( Vem skulle annars bogsera den? Så för första gången i mitt långa liv har jag nu bogserat en bil :O Haha.. Jobbigt, vill ju köra fortare!! ;) tar ju sån tid å fis-köra så :P Hehe..
Sen tyckte jag inte de kändes lönt att försöka lägga sig och sova när vi kom hem.. Då jag ändå inte kan somna om annars heller så.. Tog två (2!!) timmar igår innan jag somnade :( Blir liksom klarvaken då jag landar i sängen!! :/ Och sen vaknade jag efter knappt två timmar igen, kisse-paus!! Och sen e de ju kört, då kan jag vakna stup i ett resten av natten.. Har jag tur så sover jag en timme i streck! :) Och sen började ju klockan ringa och jävlas med mig halv 7 :(
Ska till tidaholm sen med, på sån info-möte på försäkringskassan.. Såg att de va tid mellan 15.00-16.30, e de fritt fram att komma under den tiden då eller de e under heeela den tiden informationen är? Hmm.. Aja, de märker jag ju.. Ska få skjuts dit iaf, då jag inte fattar vart de ligger :P Haha..
Antingen så handlar vi idag när hjärtat slutat jobba, affärerna stänger ju 22.00 :) Eller så åker jag in i lugn och ro imon på dagen och tar de ensam :) Bara jag få bärhjälp från bilen och in när jag kommer hem så e de ju lugnt :) Hade ju på ett sätt vart skönt att handla idag med tanke på hur de ser ut i alla skåp, kyl och frys!! Men får se hur vi gör ;)
Imon e de ny vecka, inte kalender vecka som ni kanske fattar ;) Utan går in i V.28 då :O Shiiiit!! Hihi..
Ska till mulsaryd imon, eller va de nu heter ;) Träffa pers släktingar, lite kalas då moster sara ska firas.. Kommer inte ihåg vad hon tagit men hon har gjort ngt på högskolan i jönköping eller nåt så nu va hon klar iaf :) Jag, per och morbror erik åker dit efter mjölkningen på kvällen då de andra ska dit vid lunch.. Till skolan först.. Typ.. Aja, jag förklarar bara så invecklat :P Haha
Ska iaf bli trevligt :) Har ju inte träffat alla sen jul :O Ändå bor vi så nära ;) Har ju stött på grann-folket men har ju bara hejat på varandra typ..

Kommentarer
Postat av: Dessie

Ja fy sören va tradigt att köra såååå sakta! Haha. Kul att träffa lite familj o släkt, o så får ni ju visa upp magen med :D wiiie. Puss!

2010-03-25 @ 21:49:51
URL: http://dessieborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0