Vecka 25

Vecka 25
Bebisen: Det ofödda barnet mäter cirka 31 cm och väger cirka 650-700 gram. Men längd och vikt varierer efter ca vecka 20 stort från barn till barn.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Börjar blir mkt svårt att böja mig ner på golvet.. Svårt att plocka upp saker, magen blir stenhård och gör ont:( Får även en jävla halsbränna.. Den har blitt illa igen.. Va ju bättre i helgen som var, då jag nyss slutat med mina järntabletter.. Och så började jag med Gaviscon.. Hjälpte då.. men nu e de skit.. Håller ju bara i sig max 2timmar med.. Känns inte så lönt..
Foglossningen e illa som vanligt.. Får se om de blir mkt sönt inatt, kan ju inte vända mig ens:( Men försöka sova kan man ju;)

Så natti natt.. Återkommer imon;)

Kommentarer
Postat av: Dessie

bikarbonat..

2010-03-05 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0