Vecka 26 + bilder och annat :)

Vecka 26
Bebisen: Bebisen väger ca 650-850 gram och är cirka 31 cm lång. Huden blir kraftigare och mindre genomskinlig, men barnet är fortfarande magert och skrynkligt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ska snart nanna, men kom på att jag inte bloggat ordentligt på ett tag :O Men de e ju inte mänskligt att gå av natt-passet på fredag morgon och börja morgon-passet lördag morgon :/ Då har man RÄTT att vara trött och inte orka ngt!! ;) Tkr iaf jag!! :D
Känns i ryggen att jag jobbat iaf!! Fick ont redan innan vi serverade frukost på jobb idag :( Men jag höll ut och klarade mig igenom dagen idag med :P  Lunkandes fram i min egen takt som en pingvin :O HAHA!! Men vad ska jag göra då? Sjukgymnasten skulle jag vart hos i fredes morse, men dom ringde från VC och sa att hon va hemma pga. sjukt barn, så himla typiskt!! Då hon själv vart sjuk och avbokat förra veckan :( När ska jag komma dit tro? Känns lite hopplöst faktiskt!! Men men.. Hoppas hon ringer på måndag så jag kan få en ny tid fort!! För nu e de ju 6 veckor sen jag bokade första tiden tror jag de blir.. Ledsamt :(
På måndag ska jag ringa lite samtal med tror jag.. Till arbetsförmedlingen och till a-kassan.. Typ.. Kanske boka en tid hos hon på ams? Lättast tror jag.. Eller ja, HON tkr nog de.. Ska nog ringa till BM och höra HUR många gaviscon jag får ta/dag, står inget om de på paketet eller i följesedeln!? Hmm.. Bara att man får ta 1-3 tabletter/gång, typ efter måltid eller innan sänggående.. Men men.. För de kan ju inte vara bra att knapra hur många som helst heller!? :O Någon som vet?
Annars har de vart rätt lugnt idag, vaknade 5 min innan klockan skulle ringa.. SÅÅÅÅ retligt! Men innan dess vaknade jag av Mysan som försökte komma in i sovrummet ;) Dörren va igen puttad så de va lite trångt :P Men hon lyckades och jag som låg på sidan då fick en katt på höften/låret.. Hon brukar ligga så när jag ligger i soffan;) Men dock INTE lika skönt när man ligger i sängen och försöker sova kan jag tala om!! ;) Men rätt mysigt med mys i sängen så då får jag väl offra mig ;)
Men när jag kom hem från jobb åt jag och sen landade jag i soffan.. Och låg där till klockan 18.10.. Då började jag städa köket, urk va skitit de va där!! Klockan 19.40 va jag klar.. Och då kom hjärtat med mackor och söla ner igen :( Och nu har jag inte kollat hur där ser ut, vågar inte ;) Men ska iaf tömma diskmaskinen och sätta igång en omgång till så jag får iväg de som ligger i diskhon :P Sen e där nog fint igen..
Kollade på melodifestivalen innan med.. Varför gör man de varje år när man ändå blir besviken över vem de e som gått vidare? Visst va Annas låt okej och så, men tyckte bättre om Eriks och Olas låtar.. Men de lunde ju vart värre!! Men iaf, kan man inte nån gång, bara NÅN GÅNG skicka en låt man iaf TROR kommer ha en chans att komma bland de topp 5 åtminstone!?
Tror hjärtat sprutade vatten med duschslangen på dennis innan :O Lät så.. Hoppas INTE de, dåd e blir mega blött då ju!! Men men.. Inte mina kläder som ligger på golvet!! Men mina strumpor som blir blöta :(
Som vanligt då T ska komma hit så e klockan mitt i natten.. Eller iaf efter 22.30.. Fattar inte de.. Men men så länge dom håller sig i källaren så!! :P För kan man inte komma i rimlig tid NÅN gång så kan de ju vara så.. Men inte jag som behövde hjälp så.. Eller egentligen, men INTE mitt i natten!!
Har lagt in lite bilder nu, så här kommer dom :)
De e bilder på när Tiger busade och gömde sig under mattan ;)
Storleks skillnaden mellan Mysan och Tiger när dom sitter i fönstret ;) Rätt stor skillnad!! :O
Mysan då hon ligger helt avslappnad i fönstret ;)
Bilden med röd tröja e från V.24+1 (V.25) och Den andra med blå tröja (pyjamas) e från V.25+0 (V.26)
Tkr inte de känns som magen vuxit nåt vidare mkt dom senaste veckorna, men den borde ha gjort de då jag känner sparkar högre upp och så.. Men vet inte ;) Sen ser den ju mkt spetsigare ut på första magbilden, den från förra veckan, än den jag tog nu sist? Men har ju fått olika vinklar på bilderna med så har kanske med de att göra.. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anna

Söt mage :)

Ha det gott. Och vi får nog träffas snart igen.



Kram

2010-03-14 @ 12:25:35
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0