Härliga dag..

Har tvättat och fixat upp en tvätt-lina där ute, så det har hängt kläder på tork ute idag :) Vårtecken? Så nu har jag nyss varit ute å hämtat in tvätten.. Blev några bodysar i denna omgången, då jag tyckte de va dags ;) Hehe.. Ska hitta en väska som jag ska packa ner BB grejerna i med.. Känns så overkligt bara, äntligen kommer snart vår bebis!! :D Men fattar ju knappt att där ens ÄR en bebis i min mage..

Ont i ryggen och fogarna idag :/ Så de märks ju att man varit igång.. Sparka sten och kasta pinne med hunden va kanske inte så smart trots allt!? Inte helelr att gå fram och tillbaka på gården då jag kollade vad per gjorde :P Och tvätten..
Ska bara dammsuga här inne sen, sen e de klart för idag.. Eller stoppa in de sista smuts disken med så jag kan starta maskinen ;)
Får se om ryggen sitter kvar efter att jag skalat potatisen.. Brukar ju kännas efter ett tag och nu har jag ju ont innan med så.. :/


För vi, eller Per och D blev sugna på att grilla idag ist.. Så jag har handlat spareribs och grillspett som vi ska grilla.. Och hjärtat beställde potatis, tzatziki och sallad till de..


Då har tufs också sovit ute på natten.. Hon kom aldrig in igår, gick ut vid 19 eller nåt och kom inte hem förren vid 11 idag ;) Hehe Trivs som fisken i vattnet gör dom båda två, tjejerna alltså ;) Ja, Tiger också såklart! :) Äntligen har han hittat tillbaka till sig själv och sina rutiner igen :)
Härligt att se dom skutta runt i gräset och leka och jaga flugor :)


Annars är denna dagen rätt lugn.. Har inte stressat iaf och de e ju skönt :P Men de e tungt iaf säg!! :P
Har varit så skönt väder idag med ju!! :) Härligt :) Men nu börjar de däremot bli lite kyligt, men solen lyser och värmer lite fortfarande :)


Om tre dagar e jag hos Dessie gumman!! :D Wiiee (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0