NyDuschad :)

Skönt va de.. Dock väldigt ansträngande att nå ner till ben och fötter;) Men skam den som ger sig!

Snorig i näsan och rivig i halsen, inge kul alls.. Jag som brukar klara mig fint från allt sånt skit.. Visst nu e jag ju gravid också och lite mer känsig för basiller kanske.. Men ändå :P Har ju fått snya mig varje dag sen jag blev gravid men inte varit förkyld innan.. Skönt de ju!! Hoppas de går över snart iaf :) Åtminstone til förlossningen och de e ju BF om 6 veckor så de borde ju gått över tills dess tkr jag :)

Sånt tråk väder de e ute :( Vi som ville/hade tänkt gå upp till fam. B.. Men inte så kul då de regnar nästan hla tiden.. Påväg he gör de ju inte så mkt men just påväg dit, kul å kommadit dyngsur :( Näe.. Men får se hur vädet ser ut då dvi ska gå.
Just nu fikar vi på negerbollar och cola :)

Snart sminka mig så jag ser ut som en människa igen.. För nu ser jag mest ut som en grottmänniska eller nåt ;) Fast de e ju iofs e människa de med ;) Haha..

Saknar min älskling.. Men imon ses vi ju igen :) <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en riktigt skön lördag! Här blir det ev. en sväng till Tidaholms crusingen... får se men just nu i detta väder lutar det mer åt att bara mysa hemma... Ha det toppen!



Kram

2010-05-08 @ 16:49:19
URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0