Fredag IGEN!!

De e skrämmande va fort tiden går, dagarna bara springer iväg.. Jag menar nu e ju klockan redan 14.30 :O
Rensade bland Toves kläder igår och hittade då den första bodyn hon hade på sig, jämförde då med en som passar nu.. OJ säger jag bara!! Visst visste jag att hon vuxit men ändå.. Man tycker ju dom e så små än, men kollar man på foton från då hon va nyfödd och nu e där ju mega stor skillnad redan!! Och även då man ser de bebisar som e födda lite senare så e dom ju pyttesmå och Tove stor!! ;)
Här kommer fotot jag tog igår :)
Tove drar i speldosan heeela tiden då hon sitter i babysittern.. Melodin BÖRJAR bli lagom tjatig nu kan jag säga!! ;) Men inte bara Tove som tycker om bebysittern ;)

Idag har vi varit på ÖF och gjort hand, - fotavtryck i gips :) Hoppas de blev bra :) Ska lätt göra flera sen :) Kommer ju bli fint på hennes vägg sen, tänkte köpa vit sprayfärg att måla dem med också så blir de ännu finare :)
Just nu sover min sömntuta i sin säng.. Jätte trött va hon!! Så e de då man inte sover ordentligt på förmiddagen ;) Hon vaknade ju 07.30 typ och sov i ungefär 5 minuter i bilen vid 10.30 och sen sov hon i ca.30 minuter vid 12.30.. Och så somnade hon i sin säng för ca. 20 minuter sen.. Mammas älskling :)
Så nu tar jag de bara lugnt, har hängt upp tvätten och ska ta disken sen och även dammsuga.. SEN ;)
Hon somnade sittandes i mitt knä igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0