Göra nu då?

Hmm, har nu städat upp lie i köket och satt igång en maskin disk och även startat en maskin tvätt.. Ska dammsuga med när Bamse är klar med dagens fångst som mamma tufs kommit in med, kan meddela att de är en hel del jädrar här inne.. Som tur är så va den död då hon kom in med den!!
Verkar lugnt å stilla nu så kanske han e klar? SNUSK!!
Va på babycafé innan, inte så mkt folk men lugnt å stilla.. Rätt skönt faktiskt, inte för de brukar vara jätte dtimmigt men ändå :P
Undra om posten kommit? Såg postbilen köra här ute nyss med på fel håll undra då om den varit här först eller hur den gjort.. Brukar ju vara så..
Men i vilket fall som helst vill jag inte gå ut å hämta den iaf, då tove sover där uppe.. Och har ju en bit till brevlådan..
Hoppas på ngt paket i lådan!! Har ju fått toves pyjamaser men dom ska jag hämta i hjo, får göra de imorrn då jag ändå e där.. För jag kunde hämta paketet efter 15.00 idag.. Men som sagt så får de bli imorron...
Vill ha mera färg till toves rum, NU!! Vi har målat klart de lila en gång men ska ju målas en gång till.. Men har inte så mkt färg så de räcker till hela rummet.. Visste väl om de innan med, men började med en 3 liters burk iaf.. Då vi inte visste hur färgen skulle bli ;)
Men nu ska vi bara komma till skott att åka till skövde så vi kan handla en burk till.. Hmm, hoppas vi gör de SNART!!
DAMMSUGA VA DE!! ;) Rysta mattan med så jag kan lägga sånt anti-glid under den, så den har en ärlig chans att ligga stilla då katterna lever jävel med den!

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Du e flitig Hanna, önskar jag hade din ork och energi:)



KRAM!!

2010-10-13 @ 12:43:19
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0