Idag då :)

Auktionerna på tradera tog slut imorse, så har fixat lite med de nu på eftermiddagen då jag redan fått betalt från två stycken.. Bokat frakt har jag gjort och ena paketet är packat med ;)
Och två paket blev ju hämtade här hemma, smidigt då de va de stooooora paketet med 53 delar och overallen :) Slapp jag skicka de ju :)
Ska fota två jackor och skötväskan å lägga ut de sen med.. Men just nu ligger Tove å sover sött i min famn ;) Hon sov ju i sin säng på förmiddagen :) Och nu e de ju snart mat dags med..
Per och D e iväg å handlar, jag sa att de inte blir ngt nytt spel förren Toves rum är färdigmålat så nu inhandlar dom lila färg och ska sen måla taket vitt, tak-listerna vita och väggarna en andra och sista gång lila :) Måste prata med, jaa, vem ska jag prata med om de!? Hmm.. Iaf, elementet på Toves rum fungerar inte :( Men får ju ha dörren öppen så länge så värmen kommer in :)
Mysans bebisar är nu 3 veckor gamla :)
Foto på mig och Tove från igår :) Inte för att JAG blev så bra på de kortet!! Man ser ju inte ens min mascara!! :O Men Tove blev ju bra iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin bild! På er BÅDA!



Kram

2010-10-23 @ 18:20:12
URL: http://trollistrollmorsan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0