4 av 5 :O

Då va 4 av 5 kattungar tingade.. Eller alla e väl inte säkra då de kommer en familj idag å kollar på Harald och en familj imon och kollar på Harry.. Haryett blev tingad av den familj som va här i förrgår och där e en kvinna som mailat om Hilda, hon ville tinga henne men sen har jag inte hört mer.. Så de vet jag ju inte helt säkert..
Men de e ju inte leverans ännu så än kan ju mkt hända ;)
Dom e så busiga alla!! Jag köpte fyra lurviga bollar och en stor boll med pingla i till dom igår och gud va kul de har med bollarna ;)
Igårkväll somnade min lilla prinsessa vid 21.30 och vaknade vid 03 för mat.. Sov sen till 06, fick LIIITE mat då men hon va inte intresserad.. Så jag la henne bredvid mig i sängen då jag INTE ville gå upp då ;) Och så sov vi till 07.30, inte ens då va hon nåt vidare intresserad av maten, åt typ 30-40ml bara och somna sen..
Lite över 10 vaknade hon igen och då va hon gnällig, men åt ändå bara 60ml.. Får se hur de blir till nästa mål, om hon vill ha mer eller inte.. Hon verkar ju inte må dåligt av de iaf.. Hon sover nu min lilla solstråle :)
Jag och hjärtat bar ner badkaret från Barnrummet igår med.. Och sopade golv och väggar fritt från damm, flugor och spindelnät! De har ju vart stängt in till de rummet läääänge.. Men så när vi skulle börja måla kom vi fram till att vi gjort av med pensel och roller :( Vi hittade bara den roller byttan där man häller färgen i.. Men de kommer vi inte långt på :( Så får vänta med de tills vi handlat grejer.. Suck!! Fattar inte vart de blivit av!? För slängt de har vi inte gjort.. Men men..
Hade bara vart skönt att fått de gjort nu så fort som möjligt ju!! Men får väl kolla på tisdag när jag är i hjo..
Blir nästan en heldag i hjo då :) Först e de ju babycafé, 10-13 med en liten paus vid 12 då jag ska på "navel"-kontroll på BVC med Tove.. Dom lapiserade den igår när vi va där så får vi se om de hänt ngt tills tisdag eller om vi får göra de igen..
Sen ska jag och Maria gå till Hem och hobby :) Kolla lite påslakan set till Tove så man har å byta mellan.. Även kolla lite till dopet..
Och så ville Maria ha hjälp med att färga håret så de ska jag hjälpa henne med :) Kul när de händer lite grejer så man inte bara sitter hemma ;)
Ska nog gå till stor och liten på onsdag med, tror de e en gång i veckan, borde vara de iaf.. För de blev ju inte av att jag och Tove gick dit denna veckan.. Men kan ju vara kul å se vad de e för folk och hur de e där..
I helgen händer de nog inte så mkt.. Per jobbar nog eftersom vädret skulle bli bättre nu.. Dom har ju inte tröskat klart och så ska ju gräset slås och sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0