Sov lördag?

Gick å la Tove i hennes säng för en stund sen, så hon inte kom till ro hos mig.. Nu sover hon gott :) Härligt!!
Per ligger å sover i soffan och ja sitter här.. Så vad ska man då göra liksom? Blogga!? Hihi
Per ska ju snart ut å jobba igen, då blir jag ensam här inne igen.. Mörkt och dystert, då de e muligt och regnigt ute.. Lampan gick sönder här bakom mig så finns inget att tända.. Hittar ingen tändare för den delen heller så inga levande ljus.. Hmm..
Har snokat runt lite på tradera och facebook, men händer inget.. Kanske ska lägga mig jag med?
Ikväll ska vi på fest hos en vän som fyllde i maj.. Dom har dop idag med men jag vägrar åka själv med tove i bilen nåt mer.. Orkar inte!! Hon bara gallskriker och jag kan ju inte göra ngt åt de då hon sitter bak i bilen och jag kör!!
Körde till vännerna igår för å lämna dopklänningen, fick stanna 4 gånger på vägen dit och en resa som egentligen tar ca. 40 minuter tog betydligt längre tid!! Samma visa på vägen hem, stannade 5 gånger och de tog ungefär en timme att köra hem!! Och precis när jag svängde in på uppfarten så somnade hon!? Vad e de för fel då liksom? Kan inte med att sitta där å lyssna på hennes gallskrik i över 40 minuter.. Hon blir ju så förbannad och glödhet, svetten rinner av henne då hon skriker så mkt :(
Får väl bli att byta plats på bilstolen och sätta den fram ist.. För när en av oss sitter där bak med henne funkar de ju bättre.. Suck!
Va på efterkontrollen igår.. De gick bra :) E läste även om när man kan sätta in spiralen och helst skulle man ju fått tillbaka sin mens, men stod även att de gick bra efter 12 veckor.. Och de har de ju gått på söndag ;)
Så efter ett gravtest som sa att jag inte va gravid satte hon in spiralen :) Skönt att fått de gjort :P
Tog ett cell-prov med, då jag inte gjort de innan.. Och fick min graviditets journal utskriven :)
Fixa ngt att äta kanske? Och vad ska vi ta med ikväll eller äta hemma innan vi åker kanske? Och dricka? Aja, får väl köpa nån läsk på väg dit.. Måste ju ändå handla schampo, toa-papper, kattmat och kattsand..
Vila lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0